ומשפע מצוות תפילין

התרגשות רבה בבר מצווה לנער חולה ומיוחד שנערך על ידי אגף השמחה של מרכז 'עזר לחיים'

 

ההורים הודו במיוחד לראשי עזר לחיים ואמרו שלולא עזרתם לא היה לנער שמחת בר מצווה
* פעילי אגף השמחה שימחו את הנער יחד עם אמנים שבאו לשמח את הנער

כשהוריו של ד. פנו למרכז 'עזר לחיים' זה היה נראה כמו עוד פנייה, אחד מתוך עשרות שמגיעות מידי יום.

אבל מיד כשהרכז הבין שמדובר בילד חולה ומיוחד שבלי עזרה וסיוע לא ייערך לו שמחת בר מצווה, הבין מיד שעליו להירתם בכל הכוח בכדי להפיק לו לנער אירוע שמח ומושלם, פעילי אגף השמחה נכנסו מיד לתמונה וארגנו במהירות אירוע מושלם על כל פרטיו.

כך ביום המיועד הגיע הנער ובני משפחתו לאולם, כששם מקבלים את פניו פעילי עזר לחיים בריקוד שמח וסוער עם תזמורתו של אהרל'ה גולדמן ודוד קליגר עם הקלרינט, וגדולי הזמר משה רוזנברג, שמוליק גפנר, וחיים עקשטיין, גם במהלך האירוע הפתיעו פעילי אגף השמחה בעזר לחיים את הנער כשהופיעו באולם הזמר שלמה כהן.

רגע מיוחד נרשם לקראת סיום השמחה כשכל המשתתפים רקדו יחד לקול צלילי התזמורת והשמחה הייתה ניכרת על פניהם של כל המשתתפים כשלפתע קם הנער מכסא הגלגלים איתו הוא מתנייד ורקד במקום כדקה עד שנפל חזרה על כסא הגלגלים שלו כשאפסו כוחותיו לעמוד.

אירוע זו מצטרף לשאר הפעילויות הנעשים מידי יום בכדי לעזור ולסייע לחולים השוהים בבתי החולים על ידי מאות מתנדבים ופעילים הנמצאים לצידם של החולים מהרגע הראשון שבו החולה מקבל את הבשורה הקשה עד השלבים בו החולה ברוך השם כבר משתחרר בריא ושלם אל לחיק משפחתו.

בעזר לחיים עוזרים לחולים גם עם אגף הסעות שמסיע מידי יום עשרות חולים באמבולנסים ורכבים לבתי חולים ולטיפולים דחופים, אגף ייעוץ רפואי והכוונה שמלווה את החולים בכל זמן שהותם בבית החולים ובכל התהליכים הרפואיים.

אגף תמיכה שמסייע במנות חמות ומזינות לחולים שלא מסוגלים לאכול את האוכל המוצע בבית החולים וכן למשפחות שאחד הוריהם בבית החולים ואין מי שידאג להם, כמו"כ מסייע האגף בארגון משמרות ליד מיטות החולה ועוד מגוון רחב של פעולות תמיכה, אגף השמחה שמקיים כל שבוע סבב של אירועי שמחה עם תזמורת וריקודים בבתי החולים ומשמח את החולים ונתן להם כח להתמודד ותקווה לחיים.

הרב נתן צישינסקי מייסד ויו"ר עזר לחיים שפועל ללא לאות יום ולילה למען החולים אמר בסיום האירוע: 'כל מאמץ שלנו ושל כל הפעילים מתגמד מול שמחה של נער חולה ומיוחד שכל חייו יודע רק מכאובים'.

רגע קטן מהאירוע:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

הצטרף לקהילה שלנו

ברכות לשף החדש

צוות ארגון "עזר לחיים" מאחל ברכת הצלחה לשף ברוך הכישרון חיים סלע על הצטרפותו לסגל המבשלים של הארגון, חיים סלע היה בעברו שף אחראי על

קרא עוד »

עם השר לבטחון פנים גלעד ארדן

בהערכה וידידות רבה נפגשו השבוע יו"ר עזר לחיים  נתן צישינסקי עם השר לבטחון פנים גלעד ארדןהשר הביע הערכה רבה על פעילות העמותה והביע את נכונתו

קרא עוד »

מצות לפסח

אחרי שחילקנו את המצות לפסח ושמחנו מאושפזים בבית חולים, נתקלנו בתמונה של מקרר ריק כמעט לגמרי של משפחה יקרה שביקשה את העזרה שלנו לאחר החג.

קרא עוד »

נפש אחת מישראל

יצחק ש. נאלץ להתאשפז עקב בעיות בקיבה, לצערו חתונת נכדו הראשון חלה בתוך תקופת האשפוז ונבצר ממנו להשתתף בשמחה. ערב החתונה עודו שוקע בהרהורים נוגים

קרא עוד »

ומשפע מצוות תפילין

התרגשות רבה בבר מצווה לנער חולה ומיוחד שנערך על ידי אגף השמחה של מרכז 'עזר לחיים'   ההורים הודו במיוחד לראשי עזר לחיים ואמרו שלולא

קרא עוד »

ליצירת קשר

רוצה להתעדכן בחדשות?

דילוג לתוכן