מרגש: יום הולדת 40 לבחור יתום עם שיתוק מוחין ביחד עם סיום ש"ס משניות

מרגש: בחור עם שיתוק מוחין מסיים ש"ס משניות אחרי לימוד של 15 שנה!

 הוא כבר בן ארבעים. בחור יתום עם שיתוק מוחין. לא יכול להניע איבר. הפה קצת עובד, והראש. כן, הראש עובד רגיל. תתארו לעצמכם איזה סבל, אילו ייסורי גוף ונפש. אבל הוא התעלה על עצמו, ומשך חמש עשרה שנה השקיע את כל נשמתו ושארית כוחותיו, ללימוד ש"ס משניות בהתמדה והבנה עמוקה.

לפני כשבוע הוא זכה לסיים על המוגמר. באירוע צנוע ומרגש, שציין גם את יום ההולדת הארבעים שלו, סייע הבחור את הש"ס משניות.

'עזר לחיים' שנרתמו להפקה דאגו לאירוע מושלם. אולם, כיבוד, תזמורת מקצועית ומקפיצה, וצוות ענק של מתנדבים שרקד ורקד ורקד, והרים את כולם טפחיים מעל הקרקע. חתן הסיום, ישב כל הזמן באמצע המעגל קורן מאושר ושמחה, שזה לו האירוע הראשון בחיים שנערך לכבודו, והוא בעצמו חתן השמחה.

באירוע השתתפו גדולי הזמר ישי לפידות, ילד הפלא מוטי גרינבוים, שרוליק הרשטיק ועל הקלידים אהרלה גולדמן. כשאליהם הצטרפו איש השמחה אבא טורצקי שאף למד עם חתן השמחה חברותא ואהרון הקוסם.

שעות ארוכות לאחר האירוע התנגנו המנגינות באזני המתנדבים ובלבם, ועדיין מתנגנות ומלוות הם את חתן הסיום הנכה, כפי שמעידה משפחתו הקרובה, שהשמחה השפיעה על הבחור הנכה בצורה חסרת תקדים.

צפו בתמונות מהאירוע:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

הצטרף לקהילה שלנו

כשכולם נרתמים לשמח…

כמו תמיד, כשצריך לעזור, לסייע, להקל, לקחת חלק מהכאב והעול, הם תמיד נמצאים, הם תמיד כאן,מתנדבי "עזר לחיים" שלא מפסיקים ולא נחים לרגע, היו גם

קרא עוד »

עם השר לבטחון פנים גלעד ארדן

בהערכה וידידות רבה נפגשו השבוע יו"ר עזר לחיים  נתן צישינסקי עם השר לבטחון פנים גלעד ארדןהשר הביע הערכה רבה על פעילות העמותה והביע את נכונתו

קרא עוד »

שבע ברכות בבית החולים

יצחק ש. נאלץ להתאשפז עקב בעיות בקיבה, לצערו חתונת נכדו הראשון חלה בתוך תקופת האשפוז ונבצר ממנו להשתתף בשמחה. ערב החתונה עודו שוקע בהרהורים נוגים

קרא עוד »

מצות לפסח

אחרי שחילקנו את המצות לפסח ושמחנו מאושפזים בבית חולים, נתקלנו בתמונה של מקרר ריק כמעט לגמרי של משפחה יקרה שביקשה את העזרה שלנו לאחר החג.

קרא עוד »

ליצירת קשר

רוצה להתעדכן בחדשות?

דילוג לתוכן