מתמודדים ביחד

אומרים שהכי קשה לאדם להיות לבד. יש לכך גם מקור בתחילת פרשת בראשית "כי לא טוב היות האדם לבדו", המחשה לפסוק מצאנו בסיפור שהתרחש עם חיה לוי (שם בדוי).

 

חיה בת 50 אשה גלמודה שהתאלמנה מבעלה לפני שנים רבות ולא זכתה לילדים, חלתה באקזמה חריפה בעור ונצרכה להתאשפז מעת לעת בבית החולים, כששוחררה מבית החולים שבה לביתה הריק והשומם, סובלת בינה לבין עצמה מפצעים מכאיבים ומבדידות מדכאת.

 

די במקרה נודעו מתנדבי עזר לחיים ממצבה הנואש. באחד הפעמים שחיה אושפזה בבית החולים, שרה אחת מהמתנדבות ראתה אותה שוכבת במיטתה בבית החולים כמה ימים כשאין לצידה אף מכר או בן משפחה, דבר נדיר בנוף בית החולים. לאחר שיחה קלה נודעה למצבה הנפשי ועדכנה את האחראית, זו סידרה משמרות של מתנדבות ששהו לצידה, שוחחו עמה, שיתפו אותה בחוויות, ויצרו לה סדר יום פעיל עם עבודות מרתקות.

 

חיה חזרה לחיים פשוטו כמשמעו, כשבין היתר היא מצטרפת בימים שהיא בכושר גופני למתנדבות, מעודדת חולים ומחזקת אחרים. – קיבלתי את החיים שלי במתנה, אמרה לאחראית, אני מחויבת לכם יותר ממה שאתם יכולים לדמיין, זו זכות בשבילי להצטרף ולעזור לכם לעזור לעוד חולים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

הצטרף לקהילה שלנו

ילד הפלא משמח את כולם…

בחג הפסח עשינו מסיבת חג מיוחדת למאושפזים בבית חולים תל השומר, מי שהגיעו והתנדבו לשיר ולשמח את הלבבות הם תזמורתו של צביקי לוקר והזמר רולי

קרא עוד »

מצות לפסח

אחרי שחילקנו את המצות לפסח ושמחנו מאושפזים בבית חולים, נתקלנו בתמונה של מקרר ריק כמעט לגמרי של משפחה יקרה שביקשה את העזרה שלנו לאחר החג.

קרא עוד »

העיניים שלו ספרו הכל…

העיניים שלו סיפרו הכולהוא מאושפז במחלקה הגריאטרית במרכז הרפואי 'שיבא' – תל השומרהגענו אליו לבקר אותו ואת המאושפזים האחרים במחלקההוא אמר לנו, אני אין לי

קרא עוד »

"פעקאלאך" למוצאי שבת…​

"פעקאלאך" למוצאי שבת… עוד מוצאי שבת חורפי ארוך ומשעמם בין כתלי בית החולים 'תל השומר'. בחוץ סגרירי וסוער, ובפנים עצוב וקודר. מבעד לדלתות החדרים נראו

קרא עוד »

ליצירת קשר

רוצה להתעדכן בחדשות?

דילוג לתוכן